Clicket dołącza do walki z nowotworami krwi!

Spółka oferująca szybkie i proste ubezpieczenia przekaże Fundacji DKMS połowę przychodów ze sprzedaży polis.

Według danych statystycznych dziennie blisko 40 osób dowiaduje się, że oni sami lub ktoś z ich najbliższych ma białaczkę albo inną postać nowotworu krwi. Rak nie wybiera wieku i nie zważa na to czy ktoś ma 5, 27 czy 52 lata, czy jest czyimś dzieckiem, siostrą, tatą czy sąsiadem. Bardzo często dla większości z nich jedynym ratunkiem jest przeszczep szpiku kostnego lub komórek macierzystych. Niestety znalezienie tzw. „bliźniaka genetycznego”, który może być dawcą nie jest takie proste. Doskonale wie o tym Fundacja DKMS, która w Polsce od 2008 roku zarejestrowała ponad 1,7 mln potencjalnych dawców. Obok pozyskiwania ochotników prowadzi także wiele działań na rzecz uświadamiania czym jest bank szpiku oraz że każdy może pomóc. To dlatego spółka Clicket zdecydowała się na rozpoczęcie współpracy z Fundacją.

 

– Obok naszych celów stricte biznesowych odczuwaliśmy silną potrzebę zaangażowania się także w sprawy ważne w codziennym funkcjonowaniu naszych obecnych i przyszłych klientów Jesteśmy specjalistami z zakresu ubezpieczeń a kwestie nowotworowe coraz częściej pojawiają się podczas rozmów z klientami. To co robi Fundacja DKMS wywarło na nas duże wrażenie i dlatego zdecydowaliśmy wesprzeć ich działania. Będziemy mogli nie tylko popularyzować ideę rejestracji w banku szpiku, ale także wesprzeć fundację finansowo. – mówi Damian Kierzkowski, prezes Clicket Sp. z o.o.

Firma zdecydowała o przekazywaniu na rzecz DKMS połowy swoich prowizyjnych przychodów ze sprzedaży polis. Tym samym od 1 czerwca, każda osoba kupująca polisę z kodem DKMS przez aplikację Clicket, jednocześnie wesprze Fundację.